الأربعاء، نوفمبر 19، 2008

يوم الأربعاء !

أحب يوم الأربعاء ...

لا أجد سببا لهذا الحب المتأصل بداخلى كأن أكون قد ولدت فيه مثلا فأنا قد ولدت يوم الاثنين ...

لكننى أعرف أنى _ و منذ كنت صغيره _ أحب يوم الأربعاء ...

ربما لأن أبى اعتاد فى هذا اليوم أن يأتينى بمجلاتى المفضله ...

كانت كلها تصدر فى هذا اليوم و كان بالنسبه لى يوم السباحه بين الكلمات و القصص ...

أو ربما لأنى ذات أربعاء ما من صيف عام 2005 اكتشفت فجأه أنى أحب الكتابه ...

أو ربما لأنى أصبح شفافه كل أربعاء ...

لست أدرى لكننى حقا ... أحب يوم الأربعاء ...

هناك 16 تعليقًا:

SHAPE YOUR LIFE (ABOALI) يقول...

اسباب حب الانسان ليوم معين كتيرة
منها اللى مرتبط بطبيعة الشخص وسلوكياته واحواله فى هذا اليوم
ومنها احساسه بنهايه الاسبوع وقرب وقت الراحة والاجازة

ومنها انه ممكن يكون بيتقطع اربع حتت
ودايما يبقوووووووووول عااااااااااااااااء

ممكن

ياسمين نعمان يقول...

النهاردة الأربعاء .. كل أربعاء و انت .. شفافة :-))
جميلة يا دعدع .. كويس ان فيه يوم بتكوني مبسوطة و متفائلة فيه، دي حاجة حلوة..
و على فكرة .. هو كمان بيحبك :-))

كأنني أنا يقول...

ههههههه

أنا باحب يوم الاثنين أوي أوي أوي

وساعات الخميس برده.. والأربعاء.. ممممم.. والثلاثاء كمان

بصي هو أنا باحب كل الأيام ماعدا الأحد.. عمرنا ما اتفقنا D:

تدوينة فرحتني فجأة :)

شكرًابجد يا دعاء

safa7_karmooz يقول...

انا بحب يوم الاربعاء عشان مجلة ميكى ^_^

mo5tar يقول...

الاربعاء ... الاربعاء ... الاربعاء

ممممممم ... يعنى يوم عادى بالنسبالى

بس هو كويس لانى مش بنزل فيه الكلية ^__^

تحيـــاتى

صلاح العميرى يقول...

ربنا يفرحك بيوم الاربعا يا شيخه قادر يا كريم . هوه برده بيشكرلى فيكى كتير وبيقول عليكى ونعم.هههههه تقبلى مرورى. مدونة مسدس صغير

عمرو يقول...

ليس كل شئ بحاجة الى تفسير....

يكفى انك تحبين هذا اليوم.. ليس المهم ان تجدى سببا.., ولكن المهم أن تستمتعى بوجودك (الزمانى ) ...

بس فعلا مش عارف ليه الأربعاء بقى بييجى كتير.... :):)

بجد فعلا...


تحياتى يا دعا........... :):)

prince4ever يقول...

سلام عليكم
انا بحب يوم الاربع
لسبب بسيط جدا
انه بعده يوم الخميس
تحياتي
رامي..قصاصة ورق

دعاء على يقول...

ABOALI
أو مثلا عشان أنا اسمى دعاااااااااء و لا حاجه (:

و الله بجد مش عارفه بس هى ملهاش علاقه بقرب نهايه الأسبوع و لا حاجه ...

هى حاله سلطنه عجيبه كده (:
نورت يا باشا

دعاء على يقول...

ياسمينه
و كل تدوينه و انتى منورانى يا قمر (:
أنا بحس ان اليوم ده بتاعى و بس مهما كنت فى وسط زحمه ... بحس انى طايره لوحدى
بجد بجد بيحبنى ؟!! (:
أنا برضه حاسه بكده (:
بجد بجد نورتينى أوى

دعاء على يقول...

كأننى أنا
ما شاء الله ما انتى بتحبى تلت تربع الأسبوع اهوه
و اشمعنى الحد يعنى ؟؟ ابن البطه السودا و لا ايه ؟؟ (:

مبسوطه جدا انى فرحتك مع انى لسه مش عارفه ازاى (:
و انتى كمان فرحتينى جدا بتعليقك
متشكره خالص

دعاء على يقول...

الباشا السفاح
سفاح بيقرا ميكى ههههههههههههههه
اسمحلى اقولك انك سفاح من نوع خااااااص جدا (:
يوم الأربع ده يا سيدى كان فيه ماجد و ميكى و بلبل و ساعات علاء الدين كانت بتنزل بدرى كمان (:
أنا أبويا كان بيفلس فى اليوم ده (:

منور بجد
كانت واحشانى تعليقاتك
متغبش علينا كتير (:

دعاء على يقول...

مختار
طب تصدق و تآمن بالله أنا اليوم اللى بعده من الكليه ببقى مش طايقه نفسى (:
بيركبنى عفريت اسمه عايزه أركب ميكروباص و أروح الكلييييييه هههههههههههههههههه

بقيت بتلكك و الله أقولهم يا جماعه أصلى عايزه أجيب قلم حبر من المكتبه فى شبين يقولولى يا بنتى ما فيه مكتبات هنا أقولهم أبددددا النوع اللى هناك من منغوليا الشرقيه و مش موجود هنا هههههههههههههه

نورت يا باشمهندس (:

دعاء على يقول...

مسدس صغير
ده الشعور طلع متبادل اهوه
بس انت بتقابله فين ؟؟ (:
ابقى خدنى معاك (:
متشكره جدا على التعليق الجميل ده
نورتنى جدا

دعاء على يقول...

عمرو
العكس يحدث بالنسبه لى
أربعائى أنا يتأخر كثيرا و حين يأتى لا يدوم طويلا
ربما لأنى أنتظره كل أسبوع
و لربما كان هذا هو سر حلاوته (:

أنا بحبه و خلاااااص
و بجد بجد بحاول أستمتع بكل أربع (:
بجد نورتنى جدا بالزياره الحلوه دى
يا رب متكونش أخر زياره

لا تتأخر عنى كأربعائى فأنا أنتظرك دائما كما أنتظره (:

دعاء على يقول...

prince4ever
و عليكم السلام و رحمه الله و بركاته (:
الحقيقه هو سبب غريب شويه ههههههههههه
بس كفايه اننا بنشترك فى حب اليوم ده
نورتنى و نورت مدونتى الغلبانه (: