الخميس، ديسمبر 11، 2008

....... !


" قال سبحانه وتعالى إقرأ ولم يقل إسمع أو شوف، فالكتاب سيظل إلي يوم القيامة موجود! "
( عم مدبولى )


لا مزيد من الكتب التى تحمل ذلك التوقيع الخالد !
لا مزيد من الروعه !
ربنا يرحمك يا عم مدبولى

\\\\\\\\\\\\\\\

جاءنى الخبر مساء أول أيام العيد ...
وقتها كانت عيديتى قد تحولت الى ثلاث كتب و روايتين و عقد طويل بخرزات زجاجيه بيض و سمر ...
تركت الكتب جانبا و ارتديت العقد ... و جلست أبكى ...

هناك 18 تعليقًا:

قلم رصاص يقول...

البقاء لله

الله يرحمه

الراجل ده مش ممكن تجربته تتكرر تاني في الزمن بتاعنا ده

اشكرك أختي دعاء على البوست

وكل سنة وانتي طيبة

د.محمد ربيع هاشم يقول...

مدونتك جميلة جدا
هذه الزيارة الأولى ووعد بالعودة

mo5tar يقول...

البقاء الله


اسكنه الله فسيح جناته

صلاح العميرى يقول...

تجربة تستحق الدراسه هى تجربة عم مدبولى . اشكرك على تذكره فالقليل جدا من كتب عنه .

أحمد علي يقول...

أنا أول مرة أشوف صورته، أنا كنت متخيله راجل "أفندي" ببدلة وكرافتة.

الله يرحمه.

kochia يقول...

لله يرحمه ويرحمنا ان شاء الله

dandana يقول...

هو انا كنت مغيبة ولا ايه اليومين دول

الله يرحمه
انا اتصدمت

كأنني أنا يقول...

رحمة الله عليه..

أنا آسفة ومكسوفة بجد إني باسأل..
بس هو مين عمو مدبولي؟

اقصوصه يقول...

الله يرحمه ويغمد روحه الجنه يا رب

انا لله وانا اليه راجعون

اللهم ارزقنا حسن العاقبه يا رب

دعاء على يقول...

قلم رصاص
قليله هى تلك التجارب و هذا هو المحزن فى الأمر ...
رحمه الله

دعاء على يقول...

mo5tar
آمين يا رب
متشكره يا باشمهنس

دعاء على يقول...

د.محمد ربيع هاشم
متشكره على كلام حضرتك الجميل
ان شاء الله الزياره تتكرر

دعاء على يقول...

مسدس صغير
أنا نفسى لم أقرأ عنه الكثير الا مؤخرا جدا لذلك فأنا حزينه ...
أشعر أننى أضعت أعواما من الروعه ...
رحمه الله

دعاء على يقول...

أحمد على
بدله و كرافته ... مظنوش لبسهم أبدا
هيفضل طول عمره فى خيالنا عم مدبولى أبو جلابيه ...

دعاء على يقول...

kochia
الله يرحمه
متشكره ليكى جدا

دعاء على يقول...

كأننى أنا
اضغطى على اللينك و انتى تعرفى ...
و متتكسفيش تسألى أبدا (:

دعاء على يقول...

dandana
كلنا اتصدمنا
لا نملك الا الدعاء له بالرحمه

دعاء على يقول...

اقصوصه
اللهم آآمييين
متشكره جدا